Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Καζούρες κι αταξίες για τους «τελευταίους» της τάξης του '48

[Η σκυτάλη των αναμνήσεων της τάξης του '48, περνά στον απόφοιτο Κώστα Φιλίππου. Η φωτογραφία προέρχεται από το αρχείο του, είναι από την Δ' Γυμνασίου, στην οδό Τσακάλωφ.]

Οι δικές μου αναμνήσεις είναι πιο περιορισμένες ή συμβαδίζουν, όπως είναι φυσικό με εκείνες του Πάνου Γεωργαντά και του Χρήστου Φατούρου», εξομολογείται ο κ. Κώστας Φιλίππου. «Στην τάξη, λόγω αλφαβητικής σειράς αλλά και λόγω ύψους ήμουν πάντοτε τελευταίος (όχι και λόγω μαθημάτων που ήμουν αρκετά καλός μαθητής). Φατούρος, Φιλίππου, οι δύο τελευταίοι!! Εν τούτοις πίσω μου, για λόγο ανεξήγητο, έμπαινε το πειραχτήρι ο Γιώργος Διαμαντόπουλος ο οποίος μου ετάραζε τ’αυτιά με τσιμπήματα!»

«Στις καζούρες και άλλες αταξίες δεν συμμετείχα ιδιαίτερα, ων μάλλον ήσυχος. Εν τούτοις στην Κατοχή θυμάμαι ότι μία ημέρα κάποιοι από εμάς εφύγαμε από το σχολείο και τραβήξαμε κατά το Σχιστό, αν και αυτό ήταν απαγορευμένο. Ανεβήκαμε στο βράχο και απολαμβάναμε το τόλμημά μας μέχρι που κάποιος από μας, αλήθεια ή ψέματα ή κατά φαντασία, φωνάζει «έρχονται οι Γερμανοί...» και γίνεται ο χαμός!! Τρέχουμε σαν τρελοί να κατεβούμε από την απότομη πλευρά του βράχου, καταξεσχίζουμε τα ρούχα και τα πόδια μας. Άλλη φορά δεν έκανα τέτοια αταξία!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου